Inte så mkt att uppdatera...

Hello, Hola, Hej!

Hoppas alla mår bra där hemma? Här i Granada har våren kommit och då mår jag bra, älskar allt som har med värme och sol att göra :)

Har haft eftermiddagsklass nu i 3 veckor, börjar faktiskt bli lite tråkigt och jobbigt! Dagarna är sega o slappa :) Visst är de nice men inte hur länge som helst! En dag ser ut ungefär såhär;
Går upp mellan 10-11, äter frukost, fixar i rummet, upp på terassen med dem andra 3 tjejerna som har eftermiddagklass, vi gör läxan, solar, slappar etc.. Vid kl 13.30 duschar jag, fixar mig sen äter jag nåt lätt, frukt, ägg etc, sen är de skolan mellan 15-19... är hemma vid 19.30, då är de middag, efter de titta på nån serie med tjejerna eller så slappar alla i sina rum...Sen är de ny dag igen :)

Nu när värmen är här så vill jag gå i skolan mellan 9-13 sen gå o sätta sig på en utservering och slappa i solen, men en drink och lite tapas :) Men nej vi får vänta några veckor till...

Veckorna går snabbt, nu har jag börjat min 10:e vecka här, så nu i helgen är de halvvägs!! yeah! Har börjat kolla på flyg hem den 26 Maj :) Blir nog hemma hela Juni sen drar jag iväg igen på ett annat äventyr :) Men mer om de senare!

Idag har jag vart och storhandlat mat för många middagar, frukt, grönsaker, toapapper ja allt! :)

Har börjat med ett expremient också, haha, jag ska bli ljusare i håret, så jag har läst massa på internet, så nu kör jag hårinpackning i håret ca 3-4 ggr i veckan och sitter med den i ett par timmar... Sen innan jag åker hem ska jag till frisören och fixa håret, var inne och frågade hur mkt de skulle gå på, tvätt, klippning, färga, plus slingor; ca 700 kr! OMG säger jag bara! Taget direkt tänkte jag :)

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men fortsätt att läs, för bloggen kommer nog var igång under sommaren och kanske under vintern också :) hihi!

Saknar alla!

Massa besos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0