Heldag i Sierra de Nevada!

Heej! Ååå vilken underbar dag, vi åkte vid 09.00 imorse med taxi till bussen, 11.30 var vi framme i Sierra de Nevada! Från barmark till snö o skidor :) Vi var 7 tjejer som åkte, jag åkte inge idag, kände inte riktigt för de, men vi ska åka dit igen nästa helg... Vi som inte åkte har promenerat runt sen åkte vi nån karusell liknade bana, man styrde "karussellen" själv med spakar, så kul :) Sen tillbringade vi resten av dagen i en brassestol i solen på en afterskii med Vino tinto Verano i handen :) (sangira med lemonade) sååå god, farligt god plus att den är såå billigt :) Elller all dricka är billig här om man jämför med sverige...

Vi kom hem för en timme sen, nu slappar alla på sina rum, senare blir de middag o lördagsmys! Ska iväg o handla lite gott för kvällen, har bestämt att inge mer cola för mig alls, sen godis BARA på lördagar, hemma i sverige är jag en riktigt gottegris men den här veckan har allt ändrats :)

Imorgon blir de städ o fixar dag, söndag är en sån dag, så tvätt o städ :) Har ingen läxa heller, så skönt :)
Vi alla pratar om hur länge alla har kvar, de är allt ifrån 2, 3, 5, 6, jag har 17 veckor kvar, plus en annan tjej som har 16 veckor kvar :) ojojo känns som en evighet men de kommer gå så snabbt!

Trevlig helg alla vänner!
Puss o kraam!


dit upp ska vi :)











Kommentarer
Postat av: Vad härligt det ser ut :)

2012-01-22 @ 12:06:56
Postat av: Heléne

2012-01-22 @ 12:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0