En vecka i Granada!

Heej! Nu har jag vart i Granada/Spanien i 1 vecka:)
Idag sov jag ut till 11.30, såå skönt :)
Gårdagen var supertrevlig, vi gick till den kända Tapas gränden/gatan o åt tapas o drack vin/drinkar, sen gick vi vidare till en annan resaurang o fortsatte där, blev inte så sent men när vi kom "hem" så kollade vi på film :) Plus att då hade 16 st Amerikanare kommit, yeah :) Så pratade lite med dem också, dem stannar bara över helgen, dem pluggar i Valencia!

Idag har jag o den ena tjejen vart ute o gått i typ 3 timmar, o utforskat staden! Fotat, gått i affärer o fönstershoppat :) Finns sååå många affärer, alltifrån Carolina Herrera, Lacoste, Zara, Massimo Dutti, H&M, Desigual etc... Vi gick in på H&M, de var 4 våningar o bara REBAJAS, så farligt men jag höll i min plånbok o kikade bara o gick ut haha :) Blir shopping typ sista veckan....

Sen gick vi o åt Frozen Yoghurt, den va god den, så de kommer bli fler gånger:)

Nu blir de siesta en stund o fixa med bilderna, kolla på senaste avsnittet Jersey shore :) Sen middag o film o gott med "gänget" ikväll...

BARA 19 veckor kvar här haha... sen får vi se om jag kommer till Sverige eller åker vidare, har lite annat på g men mer om de nån annan gång ;)

Puss o kraam!

Lite bilder:
Påväg till skolan




















Frozen Yoghurt



Kommentarer
Postat av: fam. Tillberg

Hola tjejen! Jättefin blogg och kul att få följa med på den här resan via bloggen. Vi är, som du vet, väldigt avundsjuka. Ta ett glas kall Malaga Vino och almedras för oss! Kramar från alla!

2012-01-15 @ 19:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0