Ingen bra dag idag...

Hej!
Måndag idag, alltid tyckt minst om måndagar, pga helgen, och jag som är nattmänniska så är man helt död på måndagar...

Var sååå trött i skolan idag, usch o fy men jag hängde med, har vågat börja prata mer spanska nu på lektionerna, lärarna är super, tycker verkligen om dem...¨

När vi kommer hem så äter vi alltid lunch tillsammans, har regnat typ hela dagen så efter lunchen så gick jag upp o tog en siesta plus ett avsnitt av jersey shore o vilade en timme... Hade såå ont i huvudet, helt slut efter skolan, o blandade känslor o tankar inför framtiden... Mycket med om jag ska betala 2000 kr extra/per månad för ett badrum, vart jag ska ta vägen efter Granada, ska jag åka till Salamanca, vad händer i sommar, lite smått hemlängtan bara för att allt kändes pest o pina...

Har såå otroligt höga krav på mig själv med spanskan att man nästan bryter ihop för att jag inte fattar allt! O så regnade de idag o huvudvärk på de...men nu mår jag prima med middag i magen o snart filmmys med tjejerna! :)

Igår började vi tjejer titta på en serie (New Girl), blev två avsnitt o en film efter... så nu ska vi kura ihop oss igen i hörnsoffan i "vardagsrummet" o kika på mer avsnitt...

Har läxa tills imorgon också men den är gjord sen länge tillbaka :) Vi ska beskriva vägen från vårt hem till skolan... på spanska såklart, hihi! Blev ett A4, men imorgon lär de bli lite ändringar...hehe!

Hoppas på nya tag o krafter imorgon, för idag var de inge toppdag!
Men så är de här i livet ibland... life is like an rollercoaster :)

Hoppas alla mår bra!
Saknar er!
pusss o kraaam!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så duktig gumman =) Håll ut! Ingen idé att tänka på sommar etc redan nu, carpe diem you know ;) ! Du kommer ha det super! Puss påre!

2012-01-19 @ 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0