Hola Suecia!

Hola amigos! Back to the bloglife :) Jag är inte så bra på att skriva o göra design bra men ta de som de är, människorna hemma i svedala har önskat om en blogg, so here you go :)

Första skoldagen var idag, de va superkul och jag är väldigt förväntasfull för dem här kommande veckorna! Gjorde ett test idag för att veta vilken nivå man är på, jag valde och hamnade i den första nivån, lika bra o köra om allt från början...har ju 5 månader på mig! De är några som är här 1 vecka, 1 månad, 2 månader etc... så jag har tid :)

Än så länge så gillar jag staden Granada, mycket mysig, jag tycker den påminner om London, smågränder, stora vägar, mycket utbud av allt, restauranger, cafeer, affärer, ja allt som inte min lilla hemstad Trosa har :) jag har saknat möjligheten att bara gå ca 10 min från lgh o ha allt sånt :)

Lägenheten/Rummet är okej, jag har säng, skrivbord, garderob, handfat och spegel, jag delar badrum med andra lägenheter/rum men än så länge är jag den enda som har badrummet :) Dem andra tjejerna har egna badrum! Tydligen skulle jag inte ens bo här, jag skulle bo i privat lgh själv eller dela med andra men de fanns ingen ledig så därför är jag placerad här :) haha! Men så fort de blir en ledig så har jag möjligheten att byta!

Ikväll har jag o dem andra 3 tjejerna hängt i "vardagsrummet"... Nu är alla tillbaka på sina rum o jag är all alone again:) Ska inte sätta på mig offerkoftan, jag har själv valt allt det här men de är en omställning från att alltid ha männisor runtomsig i sin närhet till att inte ha nån alls typ... Kvällsmänniska som jag är så ska jag titta på serier nu, har fastnat för Jersey Shore, sen blir de försöka sova, imorgon är de skolan mellan 09.00-13.00!

Godnatt Sverige!
Puss o kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0