El Cortes Ingles!

Hola! Andra dan i skolan o jag tror jag håller på o bryter ihop.... jag visste att grammatiken i spanskan är svår men såhär svår! Suck o fy... Men visst de är bara andra dan o jag har sååå höga krav på mig själv... Tänker bara i mitt huvud att om 5 månader SKA jag prata spanska men jag måste nog dra ner lite på kraven... Idag var de grammatik på högsta nivå haha kanske inte högsta för att jag går i första nivån men ändå, såå svårt o så trött i huvudet efter... men men bara o traggla sig fram... har suttit nu ikväll en stund o pluggat!

Efter skolan så gick vi på stan bara för att rensa huvudet... Så vi gick till El Cortes Ingles...yeah! Precis som Macy´s i USA eller Åhlens City haha, dålig jämförelse men iallafall... ALLT ALLT ALLT hade dem, smink, parfymer, väskor, plånböcker etc... sen är de ju Rebajas nu (REA) farligt farligt men de blev inge shopping idag... bara mat o saker hem, haha jag har ju flyttat hemifrån nu! :)
Handlar, tvättar, städar, lagar mat allt själv hihi, yes i´m spoiled! När vi kom hem satte vi oss o åt lunch/snacks uppe på terassen i stek heta solen o bara slappade... siesta you know ;)

Sen vid halv sju gick vi ut på prommis, eller vi gick till en glass butik, o tog kulglass (kinder smak o cookies), sen promenerade vi till spanska universitets stora park/trädgård! Jaaa vi promenarade med glassen ute iklädd i trenchcoat o converse ;) Sen hittade vi en ny supermercado o handlade igen! Sen blev de middag, middagen idag blev, pasta med tomater, oliver, ost o pesto, så gott :)

Nu ska jag skypa me la familia sen blir de nya avsnittet av Pretty Little Liars!!!
Hasta manana amigos!
mucho besos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0