Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel har fått en prinsessa!

Hallå Sverige!
Imorse när jag vaknade så hade jag fått en medd av min syster att Kronprinsessan Victoria och Daniel hade åkt in till sjukhuset, så när jag åt frukost i morse så blev de glada nyheter o ett leende på läpparna för mig! :)
Jag vet att jag är lite rolig o galen men jag bara älskar allt med kungafamiljen, speciellt Victoria och Daniel! Daniels tal till pressen i morse om den nya lilla prinsessan var så gulligt, han började nästan att gråta, de är äkta de! Han är så vanlig och jordnära på alla sätt precis som Victoria!
Nu efter skolan har jag suttit o läst ALLT om den nya lilla kungafamiljen, plus sett den första bilden på dem, nu imorgon kommer dem gå ut med vad lilla tjejen ska heta :)

Jag var lika galen och insatt när Victoria och Daniel gifte sig, ojoj, jag var på Mallis, satt med alla äldre på en svensk restaurang hela dagen för att kolla på bröllpet sen bad jag mamma att köpa ALLA tidningar om dem, aftonbladet, expressen, skvaller tidningar, cd-skivan ALLT :)

Massa kramar från Spanien, Granada :)


bild lånad från aftonbladet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0